جمعه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۴

خبر بد برای بینندگان کانال آمازون پرایم، تبلیغات بیشتری در راه است.

به نظر می‌رسد آمازون قصد دارد با نمایش تبلیغات بیشتر از همیشه، از Prime Video بیشترین بهره را ببرد. به گزارش Ars Technica، آمازون قصد دارد آزمایش کند که تا چه اندازه می‌تواند تبلیغات بیشتری نمایش دهد قبل از اینکه بینندگان Prime Video اعتراض کنند یا حتی اشتراک‌های خود را لغو کنند.

کِلی دی، معاون بین‌المللی Prime Video در آمازون، در مصاحبه‌ای با Financial Times اعلام کرد که آمازون در سال ۲۰۲۵ تبلیغات بیشتری را برای پلتفرم Prime Video به تبلیغ‌کنندگان ارائه خواهد داد.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد کاربران Prime Video به‌طور متوسط ۲ تا ۳.۵ دقیقه تبلیغ در هر ساعت مشاهده می‌کنند. کِلی دی به Financial Times گفت که Prime Video استاندارد در حال حاضر هیچ تبلیغی را در میانه محتوای در حال پخش نمایش نمی‌دهد. اما این ممکن است سال آینده تغییر کند.

آمازون در فوریه ۲۰۲۴ تعداد تبلیغات در Prime Video را افزایش داد و در فیلم‌ها و سریال‌ها دو نوع اصلی تبلیغ نمایش داده شد: یکی برای محتوای استریم خود آمازون به شکل تریلر و دیگری تبلیغاتی که توسط شرکای تجاری پرداخت شده بود (مشابه تبلیغات تلویزیون عادی).

بدتر از آن، برخی از ویژگی‌ها به‌طور مخفیانه از طرح استاندارد Prime Video حذف شدند و پشت یک ارتقاء پولی قفل شدند که با پرداخت ۲.۹۹ دلار اضافی در ماه، تعداد تبلیغات را کاهش می‌داد.

درباره نویسنده این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *